Saturday, January 26, 2008

Tentang Kita - Couple


teman emotionalism. saya suka lagu-lagu hippie. tentang cinta, sudah tiada maknanya. saya pelik saya tahu tapi saya tetap saya. banyak benda dalam fikiran/minda/hati/otak/akal/perasaan/penilaian/harapan/impian/dendam saya. kamu tidak mungkin faham. kerana semua, sudah tiada ertinya. tentang cinta, sudah tiada maknanya. tentang kita, elok dilupakan semua.

saya nak terbang. bukan ke Australia. tetapi ke langit. ke alam mana kita tiada masalah, perasaan atau expectations. saya nak bebas. saya suka bebas. saya suka bahagia dalam kebebasan.





dimana kaca yg bersepihan?
biar aku pijakkan
dimana taufan yg bertiupan?
biar aku tadahkan

kerna semua sudah tiada ertinya
tentang cinta sudah tiada mkna
tntang kita elok dilupakan semua
haaaaa...

dimana laut yg brgelora?
kan kuredah semua
dmana letaknya cinta kita?
kan kupijak semua

kerna semua sudah tiada ertinya
tentang cinta sudah tiada ertinya
tentang kita elok dlupakan semua

- jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu. jangan pernah sekali kau buang. saya suka lirik ini. lain dan bermakna.

from the mind to the fingers of Farisa Roslan | 12:45 am

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home