Monday, February 04, 2008

Setiap Kali - Farisa binti Roslan


Thought I'd try my hands on writing and composing a Malay song. Alhamdulillah this is what I got. Inspiration by the song Tentang Kita - Couple. chords by Encik Faza. Terima kasih beribu juta.


Setiap Kali

G Bm
perakam suara ku dimain lagi
Am D
belum jemu melayan kerenah hati
G Bm
dapatkahku melawan perasaan ini
Am D
menentang agar tidak dapat kembali

izinkan aku membina mesin waktu
supaya kembali pada masa dulu
dapat ku menasihatkan pada diriku
supaya jangan skali terpikat padamu

G Em Am
kerna aku tak mampu menatang rasa
sedih segan pilu pada setiap masa
aku rasa diriku seperti/bagai merana
namun tak dapat ku menafikannya
mungkin bila tiap kali ku berada di sisi mu
kakiku jadi beku sama seperti mulutku
aku sukakan mu

G Bm
sampai sini saja tahap toleransiku
Am D
itu sebab ku duduk menulis lagu
cepat lah cepat hilangkan rasa ragu
dengan ini aku pun tunduk merayu

suka suka suka suka
jangan perlu layan duka
suka suka suka suka
engkau lah yang rawat lukaaaaaaa


- you and I both know ;D

from the mind to the fingers of Farisa Roslan | 7:40 pm

5 Comments:

Blogger atikah said...

u guys are creating love songs together?

:D !!


i wish that emoticon can be bigger but i think you know how i feel. haha. SQUEE!!

9:33 pm, February 05, 2008  
Blogger FarisaRoslan said...

AAHHAHAAAAHA!! WTF! a) he just gave me good chords combination. he is not at all a part of the song making. b) it is not really a love song, it's a "fuck you for making me like you" song. ahahha. TOTALLY DIFFERENT KOT!

11:27 pm, February 05, 2008  
Blogger Alyaa said...

omg best gila kot lyrics dia. hebat. now all you have u do is sing depan kitorang sume. wuwee.

2:26 pm, February 09, 2008  
Anonymous Anonymous said...

ahaha. terima kasih sahaja. saya menyanyi lagu saya seorang diri. ehehhe.

3:02 pm, February 09, 2008  
Blogger atikah said...

... YOU DECEIVED ME. :O

haha. fine fine. i overreacted. as usual. :P

9:57 pm, February 09, 2008  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home